-
۳
شریح پروژه و پاسخ به پرسشهای شما
پروژه برند نما چیست؟
به درج تصویر لوگو و متن ها و اطلاعات مورد نظر یک برند بر روی نازل های سوختگیری جایگاه های سوخت به صورت برجسته و چهاررنگ و ضد بنزین در یک استان یا همه ی استانهای کشور گفته می شود.
مطالعات و ایده پردازی این پروژه توسط دفتر برندینگ ملی دکتر فرامرز میرشکار ایجاد و توسط شرکت سیال سوخت و کانون نمانامهای ایران در حال اجرا در کل کشور می باشد.
دستگاه برند نما چیست ؟
- همان نازل سوختگیری جایگاه های سوخت است که بر آن تبلیغات برند در ج می گردد.
مخاطب طرح برند نماچه قدر است؟
- مخاطب طرح برندنما صد درصد است یعنی تمام کسانی که به یک جایگاه مراجعه می کنند با انجام سوختگیری با تبلیغات برند بر روی دستگاه برند نما ( نازل سوختگیری ) مواجه می شوند .که نسبت به انواع تبلیغات اعم از مجازی و محیطی ، برند اکران شده به صد درصد توجه و ارتباط با مخاطب دست می یابد. پتانسیل فعال پروژه در استان اصفهان 36 میلیون تراکنش و جهت کل کشور در فاز اول 300 میلیون تراکنش است.
طراحان و مجریان پروژه:
- ایده پرداز و طراح مدل : دفتر برندینگ ملی و تبلیغات بین المللی با مدیریت دکتر فرامرز میرشکار
- سرمایه گذار قرارداد با جایگاه ها: شرکت سیال سوخت به مدیریت مهندس سجاد سعیدی+دفتر برندینگ ملی
- مدیریت قرارداد با برند: کانون نمانامهای ایران به مدیریت خانم مهندس بهشته ولی
مزایای این پروژه چیست؟
- نسل جدید تبلیغات و برند سازی: ابزارهای تبلیغات به مرور زمان عادی می شوند و تاثیر صددرصدی خود را از دست می دهند لذا تنها با خلاقیت در ابزار و محتوا می توان توجه جامعه ی هدف را به دست آورد . پروژه برند نما با این هدف نسل جدیدی از تبلیغات را رقم زده است.
- آمار تضمینی بازدید: هر جایگاه بر اساس آمار تراکنش سوختگیری دارای آمار مشخص بازدید می باشد که این آمار به صورت صد درصد تضمینی می باشد و تنها می توان برای آن تلورانس چند درصد بیشتر یا کمتر را احتمال دارد.
- ارتباط صد در صدی با جامعه ی هدف : این پروژه کلیه مخاطبان تمام جامعه ی هدف را پوشش می دهد که در هیچ یک از نمونه های تبلیغاتی آنلاین و آفلاین وجود ندارد و مثلا در تبلیغات بیلبردی یا مجازی ممکن است درصدی از افراد جامعه هدف با تبلیغات مواجه شوند اما در این پروژه صد در صد جامعه هدف با تبلیغات برند درگیر می شود و هیچ فردی نیست که با مراجعه ی به جایگاه ، معطوف به تبلیغات برند نگردد.
- ارتباط حسی و مستقیم مخاطب با پروژه : تبلیغات با بهره گیری از حواس پنجگانه و تاثیر گذاری بر ترشح هورمون ها و ایجاد حس خوشایند از این طریق در مخاطب ایجاد می شود. نوع ابزار اعم از بصری یا لمسی و ...در تلقین برند موثر است .در این پروژه علاوه بر استفاده از حس بصری ، حس لمسی نیز با گرفتن دستگاه برند نما ایجاد و رابطه ی برند با فرد را قوی تر می کند . چاپ برجسته و عجین شده با نازل سوختگیری توجه و اعتماد به برند را افزایش می دهد. بوی بنزین که امروزه در همه جا پراکنده شده موجب نقش بستن برند در هرجایی که بوی بنزین وجود دارد اعم از خیابانها و داخل خودروها و... می شود.
- هزینه مناسب: همانگونه که مطلعید در تبلیغات محیطی به ازای هر بیلبرد بایستی ده ها و صد ها میلیون تومان هزینه نمایید که دفتر برندینگ ملی هزینه ی دیزاین هر جایگاه با دستگاه های برند نما و نازل های تبلیغاتی را بسیار تقلیل می دهد.
- محدودیت و انحصار در تبلیغات: دفتر برندینگ ملی در نظر دارد انحصار این تبلیغات را به یک برند ملی در کشور منحصر سازد لذا انعقاد قرارداد در کل کشور با یک برند انجام می شود.
- فاز اول پروژه: فاز اول پروژه 300 میلیون مخاطب در جایگاه های سوخت 31 استان را در بر می گیرد.
- در استان اصفهان این پروژه در 18 جایگاه شهر اصفهان با 15 میلیون مراجعه سالانه و 44 جایگاه شهرستانها با 21 میلیون مراجعه سالانه در حال اجرا می باشد
برچسب ها:
برندنما,
نازل تبلیغاتی,